Ulozky implementujte v ramci dodaneho template: http://pasky.or.cz/~pasky/vyuka/2010-DMI074/template-bitmap.tar.bz2 Template nerozbalujte primo do domovskeho adresare, obsahuje i 32MiB velky obrazek, ktery se Vam nevejte do quoty; rozbalujte do BIG/ nebo do /tmp. Nejdrive si template projdete a ujasnete si, jak funguje existujici kod. Na 64x64 obrazku muzete implementaci ladit, na 1024x1024 testovat a na 16384x16384 benchmarkovat. Prikazem 'display' muzete obrazky prohlizet, prikazem 'convert' prevadet do jinych formatu/velikosti. Ale pozor, to nedelejte s 16384x16384 obrazkem, sezere Vam vsechnu pamet! Vlastnimi filtry modifikujte primo bitmapu, nikoliv jen vypisovaci kod! Ten pro zpracovani velkeho obrazku budete chtit jiste uplne vypnout. Teoreticky byste nemeli v template potrebovat modifikovat nic krome oznaceneho mista pred/misto vypisovani bitmapy. (i) Vadi Vam neco na soucasnem kodu? Nejake remeslne nesvary ci potencialni problemy? (ii) Naimplementujte "mrizovani" - obrazek prekryjte svislymi carami cerne (1-bit). Co kdyz by cary byly sirsi nez 1 pixel? Pokud iterujete po pixelech, zkuste radeji chodit primo po bytech a prepisovat v jejich ramci pixely hromadneji. Co bile cary (0-bit)? (iii) Naimplementujte inverzi - bile pixely zmente na cerne a naopak. Opet zkuste neiterovat jen po bitech.